Voorbereidingen - Reisverslag uit Paterswolde, Nederland van Frank & Ria - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Paterswolde, Nederland van Frank & Ria - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Door: frankria

Blijf op de hoogte en volg Frank & Ria

11 September 2014 | Nederland, Paterswolde

Nog drie nachtjes slapen en dan vertrekken we naar Zuid-Afrika voor het maken van de rondreis van Johannesburg naar Kaapstad. We zijn druk met het verzamelen van alle spulletjes die mee moeten. Het begint nu echt te worden! De verwachtingen zijn hoog voor alles wat ons deze reis zal worden getoond. Wordt vervolgd.

• 11 September 2014 - 17:46

Jur & Fenny:

Hele goede reis gewenst! Geniet er van en hou ons op de hoogte, we zijn reuze benieuwd!

• 11 September 2014 - 22:02

Hans En Ineke:

Heel veel plezier, fijn dat we jullie avonturen op deze manier een beetje mogen meebeleven.

• 11 September 2014 - 23:39

Greetje En Peter :

Leuk te zien, dat jullie weer een nieuw avontuur aangaan. Heel veel plezier gewenst!

• 12 September 2014 - 11:45

Rob Vink:

ZOELOE
    Ngifisa ube neluhambo kakhulu futhi iholide khona eNingizimu Afrika, oftewel in het nederlands, ik wens jullie een hele goede reis en prachtige vakantie daar in Zuid Afrika, x Rob

• 12 September 2014 - 14:19

Tineke:

Hé Frankria, we wensen jullie een prachtige vakantie. Geniet ervan, we zullen meegenieten van jullie reisverslag en heel veel foto's.