Hongkong airport - Reisverslag uit Sham Wan Tsuen, Hong Kong van Frank & Ria - WaarBenJij.nu Hongkong airport - Reisverslag uit Sham Wan Tsuen, Hong Kong van Frank & Ria - WaarBenJij.nu

Hongkong airport

Blijf op de hoogte en volg Frank & Ria

24 Mei 2013 | Hong Kong, Sham Wan Tsuen

Prima vlucht gehad met Cathay Pasific stoelen voor mensen met lange benen en prima catering. Het is hier nu 7 uur in de ochtend 26 gr.en zitten aan de koffie op vliegveld Hongkong terwijl jullie op een oor liggen en de hagelstenen neerkletteren. Om 9.20 uur vliegen we naar Jakarta waar we dan na 4 uur en 45 min.vliegen landen, je moet er wat voor overhebben. De foto is een half uur voor de landing op Hongkong gemaakt.Tot berichtje uit Jakarta

• 24 Mei 2013 - 09:52

Piet:

Volgens mij gaat dit een heel leuk blog worden. Ik verheug mij op de volgende berichten.

• 24 Mei 2013 - 12:15

Suuz:

Hey wereldreizigers! Leuk hoor! Frank hoe is het om de Indonesië geuren en kleuren weer te ruiken en zien? En nu bekaf?? Veel plezier en tot de volgende blog! Xx

• 25 Mei 2013 - 18:56

Tineke Koning:

Hoi wereldtrotters, leuk om jullie verslagen te lezen en zodoende de belevenissen te volgen. Ik lees ze Jeanet voor. Prettige voortzetting en groeten J en T.