Bali - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Frank & Ria - WaarBenJij.nu Bali - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Frank & Ria - WaarBenJij.nu

Bali

Blijf op de hoogte en volg Frank & Ria

08 Juni 2013 | Indonesië, Kuta

We zitten op een prachtige resort van10 ha. grootte met 3 zwembaden en prachtige palm- en andere bomen. Wij zitten in een vrijstaand huisje met uitzicht op zee, speciaal gevraagd maar dat we in de bruidssuite terecht zouden komen,nee dat hadden we niet bedacht. Er rust ook geen zegen op want de 'bruidegom' heeft de hele nacht op het toilet gezeten, Frank was nu aan de beurt.Gelukkig duurde het maar een nacht en dag en is hij nu weer kiplekker.Gisteren heb ik met Suzan lekker hier aan het zwembad gelegen en 's avonds met elkaar gegeten.Wel heel bijzonder en fijn om elkaar hier te zien. Vandaag zijn Frank en ik lopend naar Kuta gegaan, koffie bij Starbucks gedronken en geshopt. Ook zijn we bij het monument van de bomaanslag geweest waar 203 jonge mensen de dood vonden in 2002, gruwelijk!! In de hitte 32 gr. lopen we terug naar ons resort en op ligbedje lekker niksen. Vanavond Indonesische rijsttafel gegeten, heerlijk. Voor morgen hebben we een auto met chauffeur gehuurd en gaan we eerst naar Sanur, Suus halen en dan met zijn drieën op excursie naar Ubud, kunstenaarsdorp, en naar zeetempel PuraTanah Loth waar je de mooiste zonsondergang kunt zien zegt men. Groetjes van ons.

• 08 Juni 2013 - 18:50

Jur & Fenny:

Moi F & R,

Wat leuk dat jullie Suzan daar treffen! Jammer dat Frankie Boy nou ook een dagje (en nachtje) door ziekte heeft gemist. Als we jullie verhalen over de heerlijke Indische rijsttafels lezen, loopt ons het water in de mond. Hopelijk verzamelen jullie genoeg recepten om dit thuis dunnetjes over te doen. En met dunnetjes doelen we niet op het toilet. Wij komen graag een rijstkorreltje mee eten.
    Hier is het ook eindelijk een beetje zomer aan het worden, dus o.a. lekker bezig in de tuin en gisteren zowaar op de racefietsjes een rondje Paterswoldse Meer gefietst met z'n tweetjes. Fenny voor het eerst met clicks onder de schoenen!
    Luitjes, geniet er nog even volop van. Dit is en blijft een fantastische ervaring. Hopelijk verliezen jullie je hart niet helemaal aan dit paradijsje, want we kunnen jullie hier ook niet missen, hoor!
    Laifs, J & F

• 11 Juni 2013 - 08:46

Sophie En Rijkent:

Heerlijk, heerlijk. Geniet ze nog even en een goede, voorspoedige en vlugge terugreis. Aan de Moezel alles wel. Doeiii.