Wonosobo - Reisverslag uit Wonosobo, Indonesië van Frank & Ria - WaarBenJij.nu Wonosobo - Reisverslag uit Wonosobo, Indonesië van Frank & Ria - WaarBenJij.nu

Wonosobo

Blijf op de hoogte en volg Frank & Ria

28 Mei 2013 | Indonesië, Wonosobo

Zoals ik al had voorspeld ,gisteren was ik ziek(en met mij nog 5 anderen) Frank gelukkig niet zodat hij de ORS klaar kon maken. Dus niets gezien behalve de w.c en bed, paracetamol en immodium
en vanmorgen om 7.15 uur weer in de taxi naar het station. In eerst klas coupe dat was helemaal oké er werd zelfs een maaltijd geserveerd (ik had aan de lucht al te veel) maar de wc? dat wil je echt niet weten, gelukkig hebben we er geen gebruik van hoeven maken. 6 uur lang hebben we door prachtige natuur, rijstvelden en dessa's gereden onvergetelijk mooi.Precies zoals ik me dat had gedacht, voor Frank is dit veel herkenning en het eten vind hij top! Hij eet straks geen aardappel meer ben ik bang.De bus staat klaar in Kroja en vandaar rijden we naar midden Java. Onderweg bezoeken we nog een mihoen fabriekje alles handwerk en 2 mannen lopen rond de drukpers zoals vroeger bij ons de paarden. Ze maken zich hier absoluut niet druk,de enorme rotzooi die overal ligt en de mannen liggen gewoon op een tafeltje voor hun nering te pitten. Helaas al verder rijdend begint het op z'n tropisch te regenen en alle mooie plekjes moeten we vanuit de bus bekijken. Om 17 uur uur arriveren we in Wonosobo in een door Nederlanders gebouwd hotel. Dat kun je ook duidelijk zien, het is een oud hotel zonder airco maar....Juliana en Beatrix hebben hier ooit gelogeerd dus we slapen koninklijk vannacht. Maar wel van erg korte duur om 6 uur moeten we al weer de bus in, hoezo vakantie? Suus, we zijn versleten op Bali!! We gaan nu eten tot morgen lieve groetjes van ons.

  • 28 Mei 2013 - 14:32

    Suuz:

    Jemig, wat een verhaal!! ziek! En als ik jullie programma zo lees ben ik heel blij met mijn twee weken relaxen op Bali :-). Als Frank dan nog in resistemming is,... Ik hoop echt dat je ook ene beetje rust kunt krijgen, en vanavond vroeg onder de wol...alhoewel wol: zonder airco zal dat wel een lakentje zijn.
    Voel je je al iets beter?
    Hier alles z'n gangetje eindelijk twee dagen zonnig. Heerlijk, smaakt naar meer.
    liefs

  • 28 Mei 2013 - 14:45

    Astrid :

    Ik zag het al aankomen. Ziek van het eten na het lezen van het verhaal. Gelukkig heb je Frank bij je die je goed verzorgd. Wat een reis, nu al. Je moet er wat voor over hebben om zoveel te kunnen zien en beleven. Super leuk om zo een beetje mee te kunnen reizen mrt jullie verhalen. Veel plezier

  • 28 Mei 2013 - 22:11

    Sophie En Rijkent:

    Een prachtige dag in het Drentse. Heerlijk eindelijk in de korte broek en ....Vandaag Maxima en haar man op bezoek. Maar morgen wordt het koeler dus geen verbrandingen. Kippie is net vertrokken naar nieuwe ouders. Ik denk dat ze blijvend goed wordt vertroeteld. Haar opvolgster komt morgen.
    We begrijpen dat je anti-knal nodig hebt gehad. Bar vervelend. Als het maar van korte duur is en jullie kunnen blijven genieten van het Javaanse land. In Eelde weinig nieuws. De folders waren weer op tijd.
    We blijven jullie volgen in woord en beeld. Ook even een foto maken van jullie beide !

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Wonosobo

Java-Bali tempo doeloe reis

Nieuwe en hernieuwde kennismaking met Indonesië

Recente Reisverslagen:

11 Juni 2013

Bali 2

08 Juni 2013

Bali

04 Juni 2013

Kalibaru

03 Juni 2013

Jogjakarta-Batu-Kalibaru

31 Mei 2013

Jokjakarta3
Frank & Ria

Actief sinds 15 Mei 2013
Verslag gelezen: 284
Totaal aantal bezoekers 8297

Voorgaande reizen:

15 September 2014 - 06 Oktober 2014

Grand tour Zuid-Afrika

23 Mei 2013 - 13 Juni 2013

Java-Bali tempo doeloe reis

Landen bezocht: